STUCK IN NEW YORK (LA MULŢI ANI TUTUROR!)


Unde sunt probleme, hop şi eu. A nins teribil in New York în week-end-ul trecut, a fost frumos pentru turiştii din oraş, dar nu şi pentru cei care au dorit să plece. Aeroportul JFK a fost închis două zile şi între timp s-au acumulat numeroase zboruri restante. Parcă este miting pe aeroport, după cum puteţi observa din fotografii. Dimineaţă zborul dinspre Los Angeles cu care am ajuns în New York a plecat cu o întârziere de 4 ore pentru ca era prea aglomerat pe JFK. Noroc ca mi-am luat cu mine Timothy Snyder, Bloodlands, care are 500 de pagini. Iar pentru alţii a fost şi mai rău: este scandal mare aici din cauza lipsei de coordonare dintre aeroport şi liniile aeriene, care a făcut ca, de exemplu, pasagerii unui zbor să stea 11 ore în avion DUPĂ aterizare.

Când am ajuns în New York am aflat cu deosebită plăcere că zborul KLM spre Europa în care trebuia să fiu a fost anulat pentru a două zi. Astăzi au zburat doar restanţierii din week-end. Aşa că iată-mă cazat într-un Hilton oferit de KLM şi scriind despre noua aventură pe care nu mi-o doream. Oricât de frumos va fi fiind aici de anul nou, în Times Square şi aiurea, mi-aş dori totuşi, oricât de greu ar fi de crezut, să fac revelionul cu cei dragi, în România. După ce norul vulcanic islandez m-a blocat în Paris în aprilie, după furtuna din Israel de acum două săptămâni când am dansat cu avionul în aer şi era să se termine prost şi după ziua de azi petrecută pe aeroporturi între zboruri întârziate şi anulate, mi-a cam ajuns pe anul acesta şi pentru încă vreo doi.

La mulţi ani tuturor!

Comentarii

Postări populare